CORONA TOEGANG INFORMATIE
MEEST GESTELDE VRAGEN
Heb ik een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatieve testuitslag nodig voor toegang?
Antwoord: Ja, er zijn helaas wel coronaregels voor toegang. Bij de ingang van het theater moeten wij controleren of u een vaccinatiebewijs hebt, een herstelbewijs of een negatieve testuitslag die niet ouder is dan 24 uur.
Ik heb geen smartphone, hoe kom ik aan een bewijs met een QR-code op papier?
Antwoord: Heeft u geen smartphone? Dan kunt u een papieren code aanvragen via de website van CoronaCheck:
https://coronacheck.nl/nl/print/
Waar kan ik me gratis laten testen?
Antwoord: Dat kan gratis op heel veel locaties. Maak een afspraak bij u in de buurt via deze website:
https://afspraak.testenvoortoegang.org/afspraak/
Moet ik een mondkapje dragen?
Ja, wij vragen u om een mondkapje te dragen als u niet op uw plaats zit. Zodra u zit mag uw mondkapje af. Ook als u een drankje koopt of naar de toilet gaat draagt u uw mondkapje.
Mogen we wel bij elkaar zitten als we bij elkaar horen?
Ja, als u op een adres woont of samen een familie vormt mag u bij elkaar zitten. Ten opzichte van anderen staan de stoelen op 1.5 meter en als u niet op uw plaats zit vragen u om 1,5 meter afstand te houden.
Blijven gekochte kaarten geldig als een voorstelling verplaatst wordt?
Antwoord: Ja, deze zijn dan geldig voor de nieuwe datum! Kunt u op de nieuwe datum niet komen, dan kunt u uw geld terug vragen of uw kaart aan iemand anders geven of verkopen.
Krijg ik mijn geld terug als het door corona-maatregelen niet door kan gaan?
Antwoord: Ja, wij bieden kaartgarantie. Als wij door maatregelen van de overheid onze voorstellingen niet kunnen spelen dan krijgt u uw geld van de kaart(en) terug.
EXTRA KAARTEN KOPEN? DAT KAN OP DEZE WEBSITE VIA DE PAGINA VAN DE PRODUCTIE!
We bieden kaartgarantie, dus u kunt met een gerust hart kaarten kopen. Als voorstellingen niet door kunnen gaan, blijven kaarten geldig voor de nieuwe datum of krijgt u uw geld terug.